Huisstijl en bijpassende communicatiemiddelen voor restaurant Unia 12

Mijn proeve van bekwaamheid mocht ik uitvoeren in de praktijk, dit heb gedaan bij de Staat van Creatie. Ik mocht 10 weken lang werken in opdracht van het restaurant Unia 12, in het kantoor van de Staat.
Unia 12 is een van de kleinste restaurants van Leeuwarden. In de jaren dat het bestaat heeft Unia 12 bewezen dat het goed restaurant is waar je heerlijk kunt genieten van eten en drinken. Ze zijn gegroeid in interieur en tafelbezetting. De oude uitingen waren niet meegegroeid en daarom waren ze toe aan een totale make-over. Een uitstraling die beter past bij het gezellige en sfeervolle restaurant.

Na mijn afstudeeropdracht heb ik ook 17 weken stage gelopen bij de Staat van Creatie. Bekijk hier mijn stageverslag met mijn ervaringen en werkzaamheden.

De communicatiemiddelen voor Unia12

Voor het restaurant heb ik verschillende uitingen gemaakt ten behoeve voor het nieuwe imago. Voor de nieuwe uitingen heb ik ook een promotie campagne bedacht.

Mijn proeve ben ik begonnen met een uitgebreid vooronderzoek over Unia 12, de markt, trends, doelgroep etc. dit allemaal vastgelegd in een verslag. Zo ben ik gestart met een passend concept en dit gepresenteerd. Op basis van de gekregen feedback heb ik verschillende ontwerp-varianten van het logo en huisstijl gemaakt. Daarnaast heb ik eerst één communicatiemiddel uitgewerkt. Met nieuwe gekregen feedback van de opdrachtgever heb ik de ontwerp-varianten uitegwerkt en alle communicatie middelen gerealliseerd. Ik heb alle feedback verwerkt zo uitgewerkt dat de klant 100% tevreden is en blijft. Zo kijken de mannen van Unia12 terug op een goed samenwerking.

“Bedankt voor je fantastisch goede werk.”- Titus en Theo van Unia 12

Alle producten op een rijtje

– Logo en huisstijl
– Menukaart
– Drankenkaart
– Ontwerp buitengevel en uitbesteding daarvan
– Cadeaukaart
– Enveloppen
– Promotiecampagne
– Algemene flyer

Geïnteresseerd?